Friday 14 September 2012

Premium Beautiful Corset

Hai ol, hari ni nak bercerita dengan satu produk hitam ni, Premium Beautiful corset..dah lama saya pakai, dah hampir 2 tahun, memang terbukti berkesan.
  • masalah sakit belakang hilang
  • saya dapat balik berat badan yang dulu
  • period normal
Terima kasih Premium Beautiful corset, life pown lebih happy, memang memula pakai dulu saya rasa rimas sangat, rasa macam kene bungkus, tapi bila hari hari pakai dan saya dah tahu mana nak betulkan kedudukan lemak semua..tambah pula badan makin sihat sejak pakai.. saya mula happy dan selesa.

Hmm mula terfikir fikir, kalau pakai sorang, saya je la yang dapat khasiatnya..tapi kalau saya share kebaikan corset ni dengan family, kengkawan..mesti dorang pown akan rasa happy macam saya.

Tambah pula apa yang saya suka sangat dengan Premium Beautiful Corset ni, selain dari bila pakai kat badan saya rasa badan kemas dan lebih sihat, baaanyakkk lagi khasiatnya dan faedah yang kita boleh dapat.

antaranya :
  • ada lifetime warranty- maksudnya kalau cangkut tercabut ke, terkoyak kainnya ke, hantar je balik, dorang akan servis percuma..like new..wah!!
  • 360'  - tak payah jadi robot, bila pakai corset ni kita buat lah apa pun aktiviti, no hal punya, tak ada masalah dan memang kita akan rasa selesa je, kekadang terlupa yang kat dalam badan ni berbungkus.
  • ada FIR - kalau kat baju dalam biasa ada ke?..memang takde la kan... bagusnya FIR ni mampu cairkan lemak dibadan, mampu rangsang metabolisma badan kita..n banyak lagi la.
  • Ada pula pengiktirafan dari pakar Tulang belakang Us, Canada dan Qubec
  •  1 stop Produk
  • Superbrand - macamana boleh dapat superbrand ni?...mesti la produk tu berkualiti dan dapat banyak sangat permintaan...hebat kan?
Ini antara  sebab kenapa saya suka sangat dengan premium beautiful corset..bayar sekali, tapi dapat benefit berkali kali.

Saya memang rekemen sesangat pakai lah premium beautiful corset ni, sebab memang dah terbukti ramai yang pakai menjadi, sebelum badan chubby bombastik..pakai lah...

 rupa saya sebelum dan selepas pakai premium beautiful corset
0196132010


No comments: